THE EYE NEVER TELLS A LIE

Sunday, January 4, 2009

Twilight

Idag var jag på bio med min lillasyster. Hon hade tjatat om att få se Twilight filmen länge nu since she had already read the book.
Det handlar om en vanlig tjej som flyttar från Phenoix till en småstad och där träffar hon på Edward. Skumma saker händer och tillslut får hon iaf reda på att han är en vampyr, men hon tar risken och blir kär i honom ändå. Huvudhandlingen är att dom blir kära typ.

Fan ja blir alltid så cp efter såna filmer. Haha, tänk om det fanns vampyrer å sånt, rätt coolt.
Iaf, killen me huvudrollen är rätt ful i verkligheten, blev rätt besviken när jag fick se hans riktiga fejs på bilder. Han ser jävligt het ut i filmen, intensiv, mystisk och mörk. mmmmm hehehe

Jag vill också kunna ha en sån mystisk kille med superkrafter som kan skydda mig hahaha :D 
checka out trailern


Goodn8 

1 comment:

  1. jag har en utmaning till dig på min sida, 20 frågor! :D

    ReplyDelete