THE EYE NEVER TELLS A LIE

Saturday, January 3, 2009

Things we once lost somehow always has a way of coming back to us


Mmm 
Har nyligen skaffat mig en tidig födelsedagspresent - pappa köpte microfon och preamp + ljudkort och andra tillbehör så jag kan börja spela in lite i mitt rum! Så igår lappa jag ihop alla grejer. Sitter å tittar på min baby nu haha, vill använda den, men jag måste plugga till mina kommande prov om 3 dagar! *gulp* Dessutom har jag inte mjukvaran att spela in på.. 

Anyways, måste ge creds till elmaco som fräschat upp min sida! Hon har tjatat om att ja ska börja använda min blogg oftare as I promised i wud yea :)

Feel this feel this feel this, this here
Its magnetic its what im talking about mmmm
I love this soul music***
the inspiration for the rhyme

1 comment:

  1. yeees, bli duktigare i uppdateringarna and I am following troget! ;) grym e du//sabrina

    ReplyDelete