THE EYE NEVER TELLS A LIE

Friday, December 12, 2008

Då är det väl lämpligt att berätta lite om migsjälv nu.
Jag heter Ayda, född och uppvuxen most of my life i lilla Göteborg. Tog studenten i somras och flyttade till England i augusti. Just nu pluggar jag mitt första år på apotekarlinjen på universitetet och har nyligen fått jullov. Skönt efter 2 månaders intentensiva lektioner om droger och kroppen. I början så var jag ganska osäker på om detta var något jag ville göra, men på senare tid har jag verkligen funnit ett intresse för ämnet. Det är så mycket nya saker man får lära sig, om kroppen, om drogers påverkan på kroppen, drogformulering, skriva ut recept osv.. Mindre roliga är väl kemin. Fan va jag ogillar det verkligen. 

Apart from studying så är jag väldigt inne i musik. Jag sjunger och spelar gitarr. Har skrivit texter och dikter sen jag var drygt 15,16 år och har ett par färdiga låtar inspelade.
Hmm.. what else.. Jag gillar långa promenader på stranden och levande ljus. Nah im just kidding. Haha
Äh, det får nog räcka tills nu, jag skriver väl när jag kommer på nåt mer, men ju mer ni läser destu mer lär ni känna mig i guess .

Peace and love 
*A*


No comments:

Post a Comment